Categories
BLOG

Ako nije na Facebook-u, nije se dogodilo

Ono što nije na Facebooku, nije se dogodilo!

Ako niste na Instagramu, ne pratite trendove, niste popularni!

Društvene mreže zadnjih nekoliko godina igraju značajnu ulogu u poslovnom okruženju. Sa svojim prednostima i manama i dalje na sebe privlače jak fokus zbog svoje dinamičnosti i dostupnosti. Upravo su zbog toga društvene mreže postale nezaobilazan alat u promociji poslovanja današnjih tvrtki.

Bilo da je riječ o Facebooku, kao nezaobilaznoj i još uvijek najpopularnijoj mreži ili pak Instagramu Twitteru, Google+, You Tubeu Ili Linkedlnu, one su zauzele značajnu poziciju u komunikaciji, informiranju, marketingu, kupovini i sl.

Istraživanja u Hrvatskoj pokazuju da se društvene mreže koriste u promociji poslovanja tvrtki čak preko 70%, a najčešće se koriste Facebook, Youtube i Linkedln. A pokazatelji dokazuju da će popularnost društvenih mreža još više rasti, na što će utjecati još veća prisutnost na njima.

Postoje 5 ZATO na pitanje ZAŠTO Vašem poslovanju trebaju društvene mreže!

  1. ZATO što ćete na taj način povećati promet na svojoj web stranici. Dijeljenjem blogova, video-a, fotografija potaknut ćete postojeće i potencijalne korisnike na akciju.
  2. ZATO što ćete na taj način biti bolje pozicionirani na web tražilicama. Vrlo jednostavno! Više profila Vašeg poslovanja na društvenim mrežama može dovesti do bolje pozicije na web tražilicama. Na taj način povećavate vidljivost, a time i uspješnost.
  3. ZATO što na taj način povećati svijest o postojanju Vaše tvrtke kod korisnika/kupaca. Ažurnost na društvenim mrežama objavljivanjem kvalitetnog i interesantnog sadržaja utječe na stvaranje dojma o Vašem poslovanju.
  4. ZATO što na taj način možete dobro upoznati svoje korisnike/kupce. Bilo da je riječ o postojećim ili budućim. Na taj način možete identificirati i selektirati sadržaj koji objavljujete ili prodajete.
  5. ZATO što na taj način korisnici/kupci saznaju za Vas! Svi su na društvenim mrežama!

Leave a Reply

Your email address will not be published.